fredag 27. mars 2009

Fiskestang og sånn

Har meldt meg på en fiskekonkurranse i regi av Havfiskeklubben Svingstang, en liten klubb dannet av min bror, min trener og deres kompiser:)
Og siden mitt gamle fiskeutstyr var litt utgått på dato og kanskje litt rustent i kantene så gikk jeg i går til innkjøp av en splitter ny fiskestang med diverse tilbehør! Jeg har allerede fått en god følelse med stanga så nå er det bare å vente på at isen skal forsvinne fra vannet så storfisken...og da snakker vi helst om gjedda...kan bite på! Hadde jo vært veldig kult om eneste jenta stakk av med seier'n i hele konkurransen:) Så om noen har noen gode tips om hvordan man kan fange den største gjedda så mottas det med stoooor takk:) Lisa hadde et tips fra sin far om at man kunne duppe sluken i øl.....jeg vet ikke helt.....
Jeg gleder meg ihvertfall enormt til å få prøvd ut fiskestanga! Så SLUTT å Snø!!!!!!!
Skriver på norsk igjen jeg........


4 kommentarer:

Merete sa...

Shit fiske!! Skal heie på deg!!
Du må bli opp i Atna å fiske til sommer'n!

Kristin sa...

Takk takk:) Ja det hadde vært kult!!

tovetyll sa...

yey det er jo überkult!!! jeg heier også på deg, og jeg tror det eneste du trenger å gjøre, er å stå ved vannkanten og hviske "rappala, rappala, rappala...." da VET jeg at gjedda kommer:D:D:D

Kristin sa...

hahahahahahah RAPPALA!!!