tirsdag 9. september 2008

Award :)

Jeg har fått en Award av Merete og stine :) Tusen takk!






Først reglene for denne awarden:
1. The winner can put the logo on their blog
2. Link the person you received your award from
3. Nominate at least 5 other blogs
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours
6. Leave a message on the blogs you have nominated

Så nå skal jeg nominere noen:)

Eva, er ei super jente og den kuleste svensken jeg kjenner! Alltid gøy å finne på saker med deg:) Gleder meg til syklubb!

Stine, sender den tilbake til deg, du er en utrolig bra venn og jeg er glad i deg:) Trives alltid i ditt selskap!

Merete, sender tilbake til deg også, en veldig god venn som jeg savner her i hedmarksgata, har det veldig gøy sammen med deg! Kjempeklar for nye eventyr etterhvert. Det har åpnet jødemuseum her i byen:)

Tove, Friends forever! Og en super inspirator på flere hold:) Og trenger jeg si noe mer enn fiiiisk!

Tonesol, er bare så søt og god og vi deler våre felles interesser for slektsforskning. Super gøy med ringsaker turne:)

2 kommentarer:

Merete sa...

Tusen takk :)

Ja, jeg hørte de hadde åpna museet nå. Kanskje det er åpent i november da jeg kommer innover. Om ikke dere har trening eller kampe eller noe da...

Kristin sa...

Ja Kanskje vi får det til da:)