torsdag 21. august 2008

Doping

Jeg forstår meg virkelig ikke på idrettsfolk som doper seg, det er absolutt noe av det værste jeg vet! Og jeg kan bare ikke forstå hvordan noen kan stå på toppen av pallen med gullet rundt halsen og gråte av glede når de vet at de har vunnet på et så uærlig vis!! Kan ikke forstå hvordan de kan glede seg over en medalje de innerst inne må vite at de ikke hadde vunnet om det ikke hadde vært for det ulovlige stoffet de har puttet i seg! En seier må da smake mye bedre når du vet at du virkelig har vunnet den på grunn av dine egne prestasjoner og ikke av et preparat innsprøytet gudene vet hvor på kroppen....Jeg bare skjønner det ikke!!!

2 kommentarer:

Merete sa...

Idioti... må skjønne at de blir tatt - så strengt som det er nå.

Men å dope hesten !?!??

Kristin sa...

I know! Stakkars hesten!