søndag 31. august 2008

Litt av hvert

Fredag var jeg og E på Jordal og så på Färjestad-Djurgården, ikke hver dag man får se topphockey på norsk jord!! Tempo, tacklinger, pasninger, scoringer på høyt nivå!! Norsk hockey har virkelig noe å lære...og dette er ennå tidlig i sesongen! Djurgården vant forresten fortjent 5-3

Lørdag var det scrapping hos Stine og søndag var det scrappebursdag hos Tove:) Fikk faktisk laget en del kule LO:) Også var det deilig kake...mmmmmm

Blomstene fikk jeg av en mamma på jobb fordi jeg var så snill å passe jenta hennes mens hun skulle føde;)



1 kommentar:

Merete sa...

Åh...lucky you!! Skulle gjerne vært på den kampen... men leste om den alt for sent gitt! Uff og uff!!! Men men... jeg får ta en tur til Karlstad... eller Stockholm kanskje...er hockey der og vet jeg:)

Få se noen LO'er da!!!