lørdag 16. august 2008

Skritt for skritt

I dag har Stinemor vært så snill og hjulpet meg med en oppgave:) Tusen hjertelig takk!
Vi lagde også deilig pizza mmmmmm yammi! Kjørte Stine hjem utpå kvelden og jammen fikk vi ikke sett måneformørkelsen, skikkelig fint:) Var noen damer utenfor som lurte på om jeg visste hvor Smia lå...det gjør jeg og forklarte veien...så lurte de på om jeg visste når det stengte....ingen aning! Men hvor lenge har vertshuset åpent da?? Heller ingen aning....hva med Kampen pub da?? ingen aning....er Smia en pub? Nei en restaurant! Er du sikker? mulig de har bar også....hvor lenge har de åpent?? fortsatt ingen aning....hallo....står det skrevet i panna mi at jeg vet når alle barer på vålerenga stenger?? Nei!!

God natt!

2 kommentarer:

Merete sa...

hihi... trodde da virkelig at du visste sånt :) hihi...
Har jo tross alt vært på pub til pub-runde der en gang...

Kristin sa...

ja sant jeg har det, men jeg tenke ikke over når ting stengte;) Og de spurte så mange ganger de damene...pling!