søndag 9. november 2008

50


Dette er mitt 50 innlegg:) Ikke værst. Tenkte det skulle handle litt om bil...for jeg har funnet ut at man blir ganske opptatt av bil når man først eier en....som i dag når jeg plutselig oppdaget at bensinen her på hjørnet kostet under 10 kr liter'n!! Da løp jeg til garasjen for å hente Einar ( som bilen min heter ) så han kunne få litt påfyll. Må jo benytte sjansen når det først er billig! Har jo etterhvert fått med meg at søndager er en god dag for påfyll. Også er det dette med vinterdekk og sommerdekk, nå har jeg fått piggfrie dekk i år, så der slapp vi piggdekkgebyr;) Men disse dekkene har ikke hjul kapsler...og det ser ikke så pent ut...er jo litt forfengelig hehe så derfor blir det snart en tur til biltema for å kjøpe pynt:) Og kjøringen går jo ganske greit, men er nok kanskje litt irritert i trafikken....på alle de som bare ikke klarer å bruke blinklys!! Hvorfor er det så forbanna vanskelig?? Men jeg blir kanskje sånn etterhvert jeg også når jeg har hatt lappen en stund? Men jeg syns blinklys er genialt...det letter jo trafikken veldig..:) Så bruk blinklys folkens!

Omtrent sånn ser Einar ut...han er en Opel Vectra 95 modell:)








2 kommentarer:

Evesie sa...

gratulerar med 50 inlägg :) Hälsa Einar från mig

Kristin sa...

Takk:) Det skal jeg gjøre,da blir han glad:)