søndag 2. november 2008

Helg

Denne helgen har jeg stort sett bare slappet av, men jeg har fått med meg 2 innebandy kamper. Lørdag spillte M og søndag spilte min bror. Vanligvis er jo jenter ganske flinke til å syte og klage, men i kampen til broder'n så har jeg aldri hørt makan til syting fra laget fra vest, Lyn! For noen fislete mannfolk! Jeg ble helt fnisete av å høre på dem. Og gutta fra beste østkant slo gutta fra vest med 4-3:) Vel fortjent!!

Og selv om jeg er i mot for tidlig jul så er det litt som skal til for å motstå fristelsen for Hamar Lillehammer bryggeriers julebrus! Når den nå har kommet til kiwi så måtte jeg kjøpe en six pac i helgen:) Lørdagskos:)

For tiden leser jeg en bok jeg har lånt av E, Camilla Läckberg-Tyskungen. En krimroman....har kommet godt igang og den er spennende. Kanskje noe for deg også Merete?

Snart klar for en ny uke:)
God natt!

2 kommentarer:

Merete sa...

Du klarte ikke motstå julebrusen, nei :hihi: Sa jeg skulle vente litt jeg også, men klarte jeg det ?? Nope...

Høres ut som en bra bok - helt sikkert noe for meg!!

Kristin sa...

Nei vanskelig det altså...er jo verdens beste!! Godt jeg ikke var alene om å motstå fristelsen:) hihi

MMmmmm