lørdag 29. november 2008

Pilking

I dag var jeg med broder'n og Tommy på nøklevann for å pilke, min første pilketur:) Og jammen fikk jeg ikke to små fisk:) Og gutta fikk ingen hihi Det var riktig nok to bittesmå abbor, men gøy var det! Hadde det ikke vært for det utrolig våte og kalde været så hadde det vært ennå morsommere, etter endt tur var vi gjennomvåte fra topp til tå og stivfrosne på fingre og tær.
Her er et par bilder fra turen:) Og selvfølgelig ble de små puttet tilbake.

P.s En beverhytte fikk jeg også sett og masse spor etter bever....GØY!




2 kommentarer:

Merete sa...

hihi...bever,ja! Lover deg beversafari til sommer'n! For nå er bever'n observert i Odal'n :)

Kristin sa...

Ja tenk rett ved nøklevann som jeg har vært så ofte:)
Kult jeg gleder meg, drømmen er å se en levende en:) hihi