søndag 25. januar 2009

En utfordring

Fikk denne artige utfordringen fra Merete :
1.Gå til foto/mapper
2.Ta ut den 6. mappen
3.Finn det 6. bildet
4.Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
5.Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret



Ble litt smånervøs når jeg fikk denne utfordringen altså, for jeg har utrolig mye rart som jeg har tatt bilde av, men jeg var heldig!! Det 6 bilde i mappen var faktisk ganske fint, bilde av en blomsterbukett jeg fikk av en mor i barnehagen fordi jeg en ettermiddag måtte ta med meg barnet hennes hjem etter arbeidstid. Grunnen til dette var at hun skulle føde og måtte fare avsted til sykehuset, og de som etter planen skulle passe datteren i mens var ikke å få tak i. Så jeg tok meg av denne delen så lenge. Vi koste oss med kjøttboller og pasta:)


Jeg gir utfordringen videre til:

Eva

Tove

Har liksom ikke så mange andre bloggere å velge i :)

1 kommentar:

Merete sa...

Du var heldig med den, ja :)