fredag 9. januar 2009

Jeg har fått to awarder:)

Merete har vært så snill å gi meg to awarder, kjempekoselig!! Merete er vel kanskje den som er hyppigst innom bloggen min, og hennes blogg er en fryd å besøke og er et daglig innslag i min surfing på nett:)

Den første awarden:

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET-nærhet i rom, tid og forhold! "Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres..


Den andre ser slik ut:
Kriteriene for denne awarden er som følger:
1. Den nominerte får legge til bildet på sin blogg2. Husk å linke til den personen du fikk den fra3. Nominer minst 7 andre bloggere4. Link til dine nominerte i innlegget5. Legg igjen en kommentar på de nominertes blogg
Jeg har ikke så veldig mange bloggervenner så jeg gir dem til de som jeg har:

Ingen kommentarer: