søndag 25. januar 2009

Løten

Har vært på besøk hos Merete, Ståle og Ingelin på Løten i helgen:) Var veldig hyggelig! Takk for at jeg fikk komme:) Litt scrapping fikk vi gjort, men inspirasjonen uteblir hos meg dessverre. Merete derimot er veldig kreativ:) I dag var været litt bedre så vi tok en tur ut i snøen og det var veldig vakkert. Tok bilder av en liten forlatt gård og gikk og tok en titt på hytta til beveren som har slått seg ned i bekken ved siden av huset. Ingelin koste seg på akebrettet:) Mens stålmannen måker snø!






3 kommentarer:

Merete sa...

Takk for besøket - det var veldig koselig:) Må ikke blir så lenge til neste gang:)

Bra vi fikk kommet oss ut en tur idag iallefall:) Satser på bedre vær neste gang:)

Fine bilder!!

Kristin sa...

Nei vi må få det til igjen om ikke så lenge:) Kommer snart våren, kan vi dra på museer og gå på tur:)
Ja var veldig fint ute i dag!

tovetyll sa...

yey jeg ligger bare litt langt etter da ha ha men har endelig fått sett bilde av gjedda:D:D ultrakult!!

må nok komme meg til løten snart jeg også, har ikke vært der siden treffet i november...

nå skal jeg gå i mappe nr 6 bilde nr 6 he he