søndag 27. juli 2008

39 grader...

Viste min gradestokk i dag tidlig!! Riktignok henger den midt i solen, men alikevel....det har vært noen riktige varme dager i Oslo:) Tre dager på rad har jeg vært på Sognsvann og badet, ene dagen grillet vi også:) Det har vært kjempegodt! Lør og Søn grillet jeg på Jordal med gode venner etter badingen på Sognsvann:) Kan avsluttningen på ferien bli bedre;) Bilder kommer etterhvert som jeg får tak på den kabelen til mobilen hvor bildene befinner seg for øyeblikket:)
I morgen er det jobb igjen....

2 kommentarer:

Merete sa...

Åh...jeg vet hvor varmt det kan bli i leiligheta! Er igrunn glad jeg er her hvor det er litt mer luft rundt meg..ikke at det hjelper igrunn. Vi har fjell rundt oss så vi ligger nede i gryta...og vi bader i Glomma - det betyr at det er veldig veldig varmt! Ikke normalt å bade i Glomma her oppe!

Kos deg i varmen!!

Kristin sa...

Ja du vet;) Begynner å hjelpe litt nå heldigvis. Det høres ut som dere har det fint:) Kos dere masse dere også:)