onsdag 30. juli 2008

Hjelp meg å finne navn på pærene mine...hihi


Måtte bare ta et lite bilde av disse søte fregnete pærene:)
De er veldig søte og gode! Har ikke spist de på bildet ennå, de fikk nesten litt liv når jeg tok bilde av dem....føler liksom for å navngi dem. Kanskje jeg skal gjøre som vg gjorde med løveungene i kristiansand....la leserne gi dem navn? Så mine kjære blogglesere...kom med forslag til navn på mine fregnete pærer:) Venter i spenning !

Fritidsproblemer jeg?? Skylder på varmen....

5 kommentarer:

Evesie sa...

jag tycker dom ska heta Stig-Ronny, Cornelis, Fridolina och Rullgardina :)
Eller bara Pär allihopa. haha

Kristin sa...

hehe visste du skulle si Pãr:) Det er ganske søtt så en må ihvertfall hete det:)

Merete sa...

hihi... tenkte litt på Pär her også,men med skrivemåte Pær... de tre andre Pærine, Pærhild og Pærzan:)

Kristin sa...

Hahaha kult:) Tror det er pär og Pærzan så langt altså:)

tovetyll sa...

den ene må hvertfall hete skalle-pär!! så er det ted, fia-lise og en gammel, mystisk og ukjent pære som ingen vet hvem er! (hvis fantasien min tar av videre framover, kommer jeg tilbake med mer!)