fredag 25. juli 2008

Terk

I går var jeg på besøk hos Kid og hilste på hennes lille bulldog Terk, et fantastisk lite rynkete vesen:) Kid bor ved sjøen og har egen brygge hvor vi nøt solen og grillet pølser:) Planen var egentlig å ta et bad også, men kom meg aldri uti....er ikke så glad i skjell og tang og sånn. Vannet var igrunn ganske deilig, men var litt vanskelig å komme uti..syns jeg da...hihi
På vei hjem dro jeg innom mine foreldre og ble sittende i bakgården der til langt på natt. De har det så koselig i den bakgården. Naboene er kjempekoselige og de griller og koser seg nesten hver dag hele sommeren. Har aldri opplevd lignende samhold i en bygård:) Hun ene som bare har bodd der i snart et år sa hun følte det som å være på folkehøgskole :D hehe Så i Nonnegata er det topp!

1 kommentar:

Merete sa...

Høres veldig koselig ut:)

Vi sitter ute på Atna fortsatt...og det er over midnatt. Men myggen er på plass iallefall...