tirsdag 22. juli 2008

Jeg har blitt tagget....

Av Merete ;)

Book challenge: Pick up the nearest book. Open on page 123. Find the fifth sentence. Post the next three sentences. Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Har jo holdt på å lese Stieg Larsson nå i det siste så "Menn som hater kvinner" lå lett tilgjengelig.

Side 123... "Vi har aldri gitt noen sparken tidligere, micke. Og nå skyver du også den besluttningen over på meg. Det er ikke morsomt å gå på jobben om morgenen lenger."

Der har dere et utdrag av Stieg Larssons første bok.....løp og kjøp!!!!

Hmm kjenner ikke så mange som blogger...og kan vel ikke tagge de som allerede er tagget...
Så jeg tagger : Eva, Stine, Tone Solveig og Vivian

2 kommentarer:

Merete sa...

HM... hva er adressen til vivians blogg??

Kristin sa...

Hehe er ikke sikker på om hun har blogg...,men hun har en webside....som jeg ikke husker navnet på;) Men jeg snakker med henne innimellom så tenkte å finne det ut:)