søndag 13. juli 2008

Blogg blogg

Så har jeg da fått laget min egen blogg...tenkte at jeg måtte følge med i tiden...hmm vi gjør et forsøk ihvertfall...er ikke en så veldig skrivende person...
Helgen ble tilbragt på Løten i landlige omgivelser og masse frisk luft, det gjør godt i lungene til en ekte containerunge fra Oslo! 30 års dagen til Merete skulle feires og det ble masse god mat blandt annet "grævling og ræv"( for de som tror på denslags;) ) marinert og grillet....mmmm deilig! Aktiviteter hører også hjemme i bursdag...skyting på blink, fiske bak hekken og rebusløp inkl. scrappeoppgave:) Og selvfølgelig kaker..mmm en perfekt dag:) Tror Merete hadde det ganske bra også:) Før hjemturen til Oslo så gikk turen innom Heradsbygda og Stine sin familie, der hadde det kommet et lite familiemedlem til....en cockerspaniel valp så nydelig at du kunne spise den opp!
Vel hjemme igjen i Oslo er det bare å vaske og pakke igjen før turen går videre til det store utland og København. Med Kastrup flyplass på plass nr. 1 i verden og Gardermoen på 2.plass når det gjelder effektivitet og punktlighet så skulle vel den turen gå greit;)

Ciao!

3 kommentarer:

Evesie sa...

Goddag och grattis till blogg!!
Låter som du hade en mysig helg :) KUl att de fått sig en ny hund ute i Heradsbygda...
hej!

Merete sa...

Hejsann!! Grattis med blogg! Har jeg ikke fått med meg vettu :)

Nå må jeg jo stikke innom her av og til :)

klem

Kristin sa...

Takk takk eva og merete:) Jeg gjør ett forsøk ihvertfall hihi

kLem